Yeni Kayıt         Şifremi Unuttum!
İskenderun,iskenderun haber,hatay haberleri - Anasayfa
 
Yazı Boyutu : 12 punto14 punto16 punto18 punto

Fazla kola tüketenler dikkat


16 Haziran 2010 12:09
Yaz ayların serinlemek için bol miktarda gazlı içecek tüketenler bu haberi okumadan geçmeyin!..
Harvard Üniversitesi’nde fareler üzerinde yapılan araştırmaya göre; gazlı içeceklerin içinde bulunan fosfat maddesi, cilt ve kaslarda bozulmaya yol açıyor. Et, ekmek ve pasta gibi gıdalarda da kullanılan fosfat, kalp ve böbreklere de zarar veriyor.

Geçtiğimiz yıl ABD’de yapılan bir araştırmada , haftada 3 bardak gazlı içecek tüketmenin pankreas kanserine yakalanma riskini iki kat artırdığı saptanmış.

Bu haber 6396 defa okundu.
<< Önceki || Sonraki >>
Yorum Ekle
Başlık:
Metin:
*Üye girişi yapılmadığından yorumlarınız "Misafir" rumuzu ile yayınlanır. Ücretsiz Üyelik için tıklayınız.
Tavsiye Et
Sayin okucuyumuz bu haberi istediğiniz kişiye gönderebilirsiniz.
*Kime:
*Kimden:
*Kisa Mesaj :
 
* İlgili yerleri boş bırakmayınız!
Yorum Yap
Tavsiye Et
Yazdır
Kaydet
Yorumlar ( 0 / 0 )
Diğer Yaşam Haberleri :
<<
>>
» Sitene Ekle  » Anasayfa Yap  » Sık Kullanılanlar  » RSS  » Site Haritası
gazeteolay © 2009-2009 Tüm haklari saklidir. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayinlanamaz.